ویرون “ژان بوگاتی” رونمایی شد
 


Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Jean Bugatti special edition live at 2013 Frankfurt Motor Show

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Jean Bugatti special edition live at 2013 Frankfurt Motor Show

آخرین نسخه ویژه مراجع بوگاتی، تایپ 57SC آتلانتیک است که یکی از نمادین خلق ژان بوگاتی بود.این خودرو به عنوان La Voiture Noire نامیده می‌شد، و ماشین شخصی بوگاتی بود اما پس از جنگ جهانی دوم ناپدید شد.

 


ویرون ژان بوگاتی به طور کامل از فیبر کربن سیاه پوشیده شده و روکش جلو پنجره هم از پلاتین ساخته شده است. الماس‌های برش داده شده روی چرخ‌ها و امضای ژان بوگاتی بر روی باک بنزین و درپوش روغن هم از نکات برجسته این خودروی خاص می‌باشند.

 

 


کابین این خودرو هم با الهام از خودروی 57SC به رنگ بژ و قهوه ای درآمده است. صندلی، داشبورد، فرمان و پانل‌های درب‌های به رنگ شکلاتی درآمده‌اند.همچنین آرم EB از پلاتین ساخته شده و اهرم دنده هم از چوب اقاقیای بلند. در جای جای کابین این نسخه می‌توان طرح‌های 57SC Atlantic را مشاهده کرد.

 

 


زیر کاپوت این خودرو هم همان موتور 8لیتری w16 به همراه چهار توربو قرار دارد که می‌تواند 1200 اسب بخار قدرت و 1500 نیوتن متر گشتاور تولید کند.در نتیجه شتاب این خودرو به رقم بسیار ناچیز 2.6 ثانیه می‌رسد.

 

 


جهت آشنایی بیشتر، ژان بوگاتی پسر مؤسس، اتوره بوگاتی بود که طرح ساخت تایپ 57 SC را سال 1936 تحویل داد اما سه سال بعد از دنیا رفت.او همچنین مسئول طراحی تایپ 41 رویال، تایپ 55 رودستر و تایپ 50 بود.

 

 


از ژان بوگاتی مانند نسخه ژان پیر ویلیام تنها سه عدد ساخته خواهد شد که روی آن قیمت باورنکردنی 2.28 میلیون یورو گذاشته شده است البته قبل از حساب مالیات!

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 12955
بازدید کل : 462669
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2